Seminar „Mis tagab edu müügitöös ja töötajate arendamisel?“

01. veebruaril Tallinnas toimunud seminaril käsitles Wilson Learning Worldwide asepresident teemasid „Uued reeglid – kolm viisi müügieduks“ ja
„Õpitava juurutamine.“

Vana ütlus – „inimesed armastavad osta, kuid nad ei taha, et neile müüdaks“ on muutunud: „inimesed teavad kuidas osta ja neile ei sa müüa.“ Klientidel on mitmeid vahendeid, kuidas tuvastada, uurida ja valida tarnijad ilma nendega ühendust võtmata ning sageli müüjad heidetakse kõrvale – ilma nende teadmata, et nad on üle vaadatud. See on märkimisväärne muutus ostjate ostukäitumises ning see nõuab uute müügiprotsesside loomist. David Yesford käsitles lähenemisviise, mis tagab müügiedu uutes oludes.

Uued reeglid - kolm viisi müügieduks

Töötajate uuenenud rollid nõuavad neilt uusi oskusi ja vajadust areneda. Paraku on enamus uuringuid on näidanud, et õpitust liiga vähene osa viiakse ellu. David Yesford tutvustas 11 teguriga mudelit, mis tagab tulemusliku õpitu juurutamise.

Õpitava juurutamine

Tagasiside seminarilt – õpitu juurutamine Eesti ettevõtetes. Küsitluse tulemused: olukord alla keskmise. Suuremad kitsaskohad seotud juhtide eestvedamise (leadership) alaste oskuste ja tegevustega.


WL Estonia Tel.+372 505 3032 E-mail: info@wilsonlearning.ee